מנוע החיפוש הנפוץ ביותר למרבה ההפתעה הוא גוגל – מעל 90% מסך החיפושים השונים המתבצעים ברשת נעשה במנוע החיפוש גוגל.
אל המקום השני מגיע יאהו עם כ-4% מסך החיפושים, את השלישיה המובילה סוגר מנוע החיפוש בינג עם כ-3% מהחיפושים השונים המבוצעים ברשת.
לכן כאשר אנו ניגשים לקידום אתר, ראשית יש לבדוק את כמות החיפושים הכוללים המבוצעים במנוע החיפוש גוגל – וכך נוכל להעריך את כמות המבקרים הצפויה באתר לאחר תהליך הקידום והופעת האתר במיקומים הראשונים בנושאים הרלוונטים באותו תחום.
קידום אתרים במנועי חיפוש
כאשר מתחילים פרויקט של קידום אתרים במנועי חיפוש, ראשית ניגשים לביצוע מחקר מילות מפתח – פעולה זו תנחה אותנו בהמשך קידום האתר במנועי החיפוש.
ביצוע מחקר מילות מפתח מקצועי חשוב הן מפני מציאת ביטויים חדשים שיש לקדם, והן בגלל מיקוד תהליך הקידום בנושאים החושבים יותר – הנושאים שמחפשים במנועי החיפוש ברשת.
לאחר ביצוע מחקר מילות המפתח, עבודת הקידום מתחילה. לכן חשוב לבחור בחברה מקצועית ומוכחת המתמחה בקידום אתרים במנועי חיפוש.
חברת DKOptimization מציעה לכם מחקר מילות מפתח מפורט ומקצועי, שיאפשר לנו לדעת את התחומים שבהם נקדם את האתר שלך לתוצאות הראשונות!